De peste un an, pista aeroportului de la Ghimbav a intrat în „conservare”, din cauza faptului că nu s-a reușit rezolvarea problemei juridice a terenului. Deși, Consiliul Județean Brașov a semnat un contract cu constructorul pentru întreținerea și paza obiectivului, se pare că au apărut numeroase probleme, relatează bizbrasov.ro.
Teoretic, aeroportul este păzit, însă numărul celor care asigură paza este foarte mic în conformitate cu perimetrul care trebuie asigurat, respectiv 200 de hectare. Practic, gardul are o lungime totală de 11 kilometri, iar pe timp de zi sunt doi paznici, iar noaptea este unul singur, scrie bizbrasov.ro.
Fizic, un singur paznic nu are cum să vadă ce se întâmplă în partea opusă și astfel o bucată de gard a dispărut (150 de metri), avioane private aterizează în voie de pistă, iar camioane care transportă pietriș folosesc pista drept șosea.
Paznicii stau în general la intrarea principală, unde mai sunt și niște utilaje, care ar putea să le facă cu ochiul hoților.
De la 1 iunie, aeroportul ar urma să fie păzit de către Direcția de Pază și Ordine a Consiliului Județean și să existe trei paznici, care să poată supraveghea toate cele trei intrări pe șantier.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…