Automatizarea și procesarea dinainte a datelor reduc timpul de interacțiune cu cei care călatoresc, în timpul scanării pasagerilor. Acesta este primul pas către un viitor în care scanarea pasagerilor va deveni neinvazivă. Un ansamblu de porti care scaneză și o colecție de dispozitive biometrice vor transforma procesul de scanare al pasagerilor scrie marketwatch.com.
O nouă cercetare făcută de Frost & Sullivan, Global Airport Passenger Screening Market, constată că amenințarea teroristă continuă să fie factorul care influențează cel mai mult piața; punctele de control care procesează eficient sunt foarte cerute de aeroporturi pentru a reduce timpul de așteptare al pasagerilor. Ca rezultat, la nivel global s-au cheltuit 1.42 milioane de dolari în 2014 pe tehnologii de scanare a pasagerilor și se estimează să se ajungă la 1.63 milioane de dolari în 2020.
Conform unui recent buletin informativ despre pasageri lansat de IATA (International Air Transport Association), numarul anual de pasageri care călatoresc cu avionul va atinge 7.3 milioane până în 2034, mai mult decât dublul numarului raportat în 2014 care a fost de 3.3 milioane.
”Pentru a se descurca cu intensificarea circulației pasagerilor, aeroporturile trebuie să implementeze metode mult mai eficiente și mai rapide de scanare a pasagerilor, ” a declarat analistul John Hernendez de la Frost & Sullivan „O soluție ar fi să le oferim pasagerilor locuri de întalnire alternative și dispozitive automate pentru prescanarea lor înainte să ajungă la aeroport.”
Tehnologiile de scanare îmbunătățesc procesarea datelor de identificare ale pasagerilor, dar tehnologia este la fel de eficientă ca cei care o operează. O abordare bazată pe riscul de securitate a fost stabilită pentru a grabi procesul de scanare, unde scanerele se vor concentra pe călătorii care sunt percepuți drept o amenințare a securității. Totuși, accelerarea procesului de scanare a pasagerilor s-a confruntat cu o rezistență din partea oficialilor aeroporturilor care cred că va scade eficiența operațiilor de verificare.
Identificarea pasagerilor ce reprezintă o amenințare mare este un factor folosit la stabilirea unui mod mult mai eficient de scanare a pasagerilor pe aeroport. Aeroporturile caută tehnologii inovative pentru un sistem mai complet care să fie capabil să scaneze un număr mare de oameni repede și corect. În plus, lansarea scanerelor care pot detecta dispozitive improvizate nemetalice cu exploziv va fi de asemenea obligatoriu.
„Aeroporturile deja folosesc sisteme automate ca gișeurile de control automat al pașapoartelor cu barieră automată de control și eGates pentru a calători internațional,” a observat Hernandez. „Următorul pas este tranziția către punctele de scanare automată a pasagerilor în aeroporturi. Întreținerea echipamentului și pregătirea continuuă vor fi punctele esențiale pentru agențiile responsabile de procurarea lor.”
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…