Interesul manifestat de banca franceză pentru un astfel de serviciu coincide cu încercarea platformei sociale Twitter de a identifica surse noi de venituri, pe lângă publicitate, informează Business24.
Twitter este în competiție cu alți giganți din tehnologie pe piața serviciilor de plată online, respectiv Apple și Facebook. Companiile interesate de acest segment colaborează, dar uneori chiar concurează cu băncile și cu emitenții de carduri.
Banca franceză Groupe BPCE a anunțat că este pregătită să ofere clienților francezi servicii de transferuri de bani, direct între persoane prin intermediul Twitter, indiferent de banca la care se află clienții și fără a fi necesar ca expeditorul să cunoască informațiile bancare ale destinatarului transferului.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…