Temele principale ale Seminarului ASIS International 2016
Atacurile lupilor singuratici, amenințările cibernetice și colaborarea sunt principalele teme care au fost abordate la cel de-al 62-lea seminar ASIS din 2016.
Profesioniști în securitate din 109 țări s-au adunat la Orlando, SUA, în perioada 12-15 septembrie pentru cea de a 62 ediție a Seminarului anual și al Expozițiilor ASIS 2016, scrie securityexpo.asisonline.org.
Evenimentul a atras 22.000 de participanți, reprezentând o creștere cu 10% față de anul trecut. Programul a inclus mai mult de 250 de sesiuni de educare. În plus, la expoziție au participat 550 de expozanți care au oferit participanților acces la tehnologie de securitate pentru detecția dronelor, camere de purtat, roboți de securitate autonomi, software de detecție a intruziunilor, camere video 4K, unelte de analiză a datelor.
În legătură cu aceste eveniment, ASIS a ținut un seminar gratuit pentru comunitate pentru Pregătire și Prevenire ca parte din Security Week pe care a inaugurat-o anul acesta.
Larry Anderson, editor al SourceSecurity.com scrie într-un articol că expoziția ASIS a fost mai mică ca ISC West și mai puțin aglomerată și că nu au fost anunțuri de produse mari.
El a observat câteva trenduri ale pieței de securitate: fuzionări și achiziții, îndeplinirea cerințelor utilizatorilor finali, date de acces pentru mobil, încuietori fără fir, noi capacități video și evoluția securității perimetrelor.
Fuzionările și achizițiile au fost marile știri în ultima perioadă, iar la ASIS a apărut dovada despre modul în care acestea schimbă piața.
De exemplu, Axis Communications care este deținut acum de Canon a evidențiat noua cameră video de 20 de megapixeli. Aceasta a fost dezvoltată prin cooperarea dintre cele două companii.
Utilizatorii finali au cerut mai multe sisteme integrate, iar asta s-a auzit de multe ori la ASIS. Un exemplu este Tyco Security Products care spune că produsele sale sunt mai conectate.
Supravegherea video a captat atenția la ASIS. Hikvision și Dahua au avut cel mai mare aflux de vizitatori. Câteva companii, ca Bosch și Tyco adaugă analiza video pentru camerele video.