Practic, soluția va folosi un sistem de autentificare în doi paşi, capturând o imagine cu faţa persoanei pe loc folosind camera din smartphone, alături de citirea amprentei de la un deget.
Programul se va lansa în următoarele câteva luni şi va include 500 de participanţi. Aceştia vor primi acces la o aplicaţie pentru smartphone care va facilita autentificarea, renunţând la clasicul cod PIN. Pentru a implementa acest sistem în magazine şi pentru a aduce mai repede această tehnologie pe piaţă, MasterCard colaborează cu nume mari din industria mobilă precum Apple, Google, Samsung, Microsoft şi BlackBerry, scrie Go4IT.
Sistemul de autentificare este sofisticat, verificând mişcările camerei şi analizând ochii utilizatorilor, pentru a depista dacă aceştia clipesc. Acest lucru va împiedica tentativele de a frauda autentificarea cu ajutorul unei fotografii.
De altfel, compania nu stochează imagini cu utilizatorul sau amprentele sale, ci analizează datele şi le compară cu un algoritm care descrie utilizatorul. MasterCard se bazează pe faptul că generaţia nouă de utilizatori de internet va răspunde foarte bine la acest sistem de securitate, întrucât nu este foarte departe de realizarea de selfie-uri.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…