Studiul Accenture a fost realizat în octombrie si noiembre în 28 de țări, la care au răspuns 28000 de consumatori. 47% din aceștia au menționat securitatea și confidențialitatea ca îngrijorătoare, ridicând o barieră în adoptarea noii tehnologii. Participanții au mai menționat și prețul și ușurința de folosire scrie scmagazine.com.
„Acest lucru indică faptul că industria acstor tehnologii pentru consumatori nu are lucruri fundamentale–și încredere pentru consumatori- pentru a avansa în zone mai personalizate și sensibile în drumul spre inovare”, spune raportul.
Lysa Myres, un cercetător de securitate al ESET spune că producătorii de dispozitive IoT au oportunitatea de a influența atitudinea consumatorilor prin integrarea securității din momentul în care crează dispozitivul și prin informarea potențialilor consumatori.
Accenture a aflat că 66% din respondenți erau la curent cu breșele de securitate recente, iar 18% au oprit folosirea dispozitivelor IoT până când se poate garanta securitatea acestora, iar 24% au amânat achiziționarea unor dispozitive IoT până la îmbunătățirea securității.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…