“În ciuda numărului de conexiuni la internet în creştere, serviciile de internet banking sunt folosite doar de 4% din populaţia României. În Bulgaria, acest indicator se situează la 3%, în timp ce în Ungaria ajunge la 24%, iar în Polonia la 27%. În ţările nordice, cum ar fi Norvegia, indicatorul ajunge la 85%”, a spus Creţu.
În România, 47% din populaţie are acces la Internet. Deşi a crescut de la an la an, indicatorul rămâne sub cel din Ungaria – 65% sau Polonia – 67%.
“Dacă 4% din români folosesc serviciile de internet banking, imaginaţi-vă cât de puţini oameni folosesc sau vor să folosească tranzacţiile efectuate de pe dispozitive mobile, în condiţiile în care avem o rată a penetrării telefoniei mobile de circa 130%. Ei însă preferă să meargă la sucursalele băncilor pentru a efectua tranzacţii, care constau în principal în scoaterea banilor de pe card”, a spus reprezentantul PwC România.
Telefoanele mobile inteligente (smartphone-urile) au o penetrare de 14% în totalul terminalelor, cu două puncte procentuale sub media din Europa Centrală şi de Est şi cu opt puncte procentuale sub media globală.
Potrivit datelor prezentate de Creţu, piaţa locală a comerţului electronic (e-commerce market) va atinge 647 milioane de euro, de la 527 milioane de euro în 2011, şi va creşte anual, în medie, cu 17% până în 2016, la 1,14 miliarde de euro.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…