HomeStiriBusiness & TehnologiePrimaria Oradea vrea servicii de monitorizare-interventie
Primaria Oradea vrea servicii de monitorizare-interventie

Primaria Oradea vrea servicii de monitorizare-interventie

Primaria Oradea vrea servicii de monitorizare-interventiePrimaria Oradea vrea servicii de monitorizare, interventie rapida, asistenta tehnica si service a sistemelor antiefractie si securitate din scoli.

 

Prin prezenta, vă invitam să participaţi prin depunerea de oferte în vederea atribuirii prin achizitie directa a contractului de servicii de monitorizare, interventie rapida, asistenta tehnica si service a sistemelor antiefractie si securitate din unitatile de invatamant asigurate de pe raza municipiul Oradea si la unele imobile ale Administratiei Imobiliare Oradea, se precizează pe siteul Primariei Oradea.

Valoarea estimata a achizitiei : valoarea estimata a achizitiei este de 82.500 lei fara TVA, echivalentul in euro al valorii estimate a achizitiei este de 18.359,85 euro ( 1 euro= 4.4935 lei la data de 03.02.2013)

Codul CPV: 50610000-4 Servicii de reparare si de întretinere a echipamentului de securitate; 79711000-1 Servicii de monitorizare a sistemelor de alarmă

Sursa de finanţare: bugetul AIO

Perioada de valabilitate a ofertelor: 40 de zile de la data limita de depunere a ofertelor

Obiectul achizitiei directe: servicii de monitorizare, interventie rapida, asistenta tehnica si service a sistemelor antiefractie si securitate din unitatile de invatamant asigurate de pe raza municipiul Oradea si la unele imobile ale Administratiei Imobiliare Oradea

Modul de finalizare a achizitiei directe: incheierea unui contract de servicii, cu un termen de prestare de 1 an.

 

Documentele de calificare solicitate

– Se vor prezenta urmatoarele documente:

1. Declaratie privind situatia personala a ofertantului (conform formularului anexat), prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza la prevederile art 180, 181 art. 69ˆ1 din OUG 34/2006.

2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor, si sa rezulte:

• ca obiectul de activitate al ofertantului autorizeaza prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei publice

• ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.

Forma de prezentare- certificatul se va prezenta în original sau copie lizibilă stampilata, semnata de către reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea “conform cu originalul”.

3. Fisa de informatii generale – va fi intocmita conform Formularului anexat, din care sa reiasa sediul, datele de identificare, numarul de telefon, fax, adresa de e-mail, contul deschis la Trezorerie.

4. Ofertantul va face dovada detinerii urmatoarelor documente:

– Licenta emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane pe domeniul ce face obiectul contractului si anume:

1. licenta pentru interventie rapida si paza;

2. licenta pentru proiectare, instalare si intretinere sisteme de securitate;

5. Ofertantul trebuie sa detina dispecerat local autorizat de IJP Bihor. In acest sens va prezenta orice document/aviz favorabil pentru dispecerat emis de IJP Bihor.

6. Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani.

Ofertantul va prezenta copii dupa parti relevante din contractele de servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului, precum si recomandari de la beneficiarii acestora (cel putin un contract de paza si interventie rapida pentru minim 38 de obiective, efectuat in ultimii 3 ani , precum si doua recomandari diferite privind servicii similare, desfăşurate până în prezent;

7. Declaratie privind personalul de specialitate utilizat pentru prestarea serviciilor:

Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii a:

– minim 2 (doua) echipaje de interventie specializate formate din minim 2 (doi) agenti, din care cel putin un agent sa fie dotat cu arma de foc si munitie aferenta. Fiecare agent dotat cu arma trebuie sa fie avizat de I.P.J. Bihor;

Avand in vedere faptul ca cele doua echipaje de interventie specializate isi vor desfasura activitatea in mod permanent, ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii unui numar total minim de 18 (optsprezece) agenti, din care 9 (noua) sa detina arma de foc si munitie aferenta.

– minim 2 (doi) tehnicieni sau ingineri pe domeniul sisteme de securitate avizati de I.P.J. Bihor.

Se vor prezenta orice documente care sa ateste pregatirea profesionala a acestora, precum si documente din care sa reiasa relatia contractuala dintre ofertant si personalul de specialitate (contract de munca, de prestari servicii sau alte documente prevazute de legislatia in vigoare).

8. Lista cuprinzand echipamente specifice.

Cerinta obligatorie: ofertantii trebuie sa detina minim doua autoturisme pentru echipele de interventie si minim o autoutilitara pentru echipa tehnica, complet dotata cat si un server video pentru monitorizarea sistemelor de alarma si video.

9. Certificat ISO 9001-2008 sau echivalent pe domeniul ce face obiectul contractului.

10. Certificat de Inregistrare a Marcii si insemnelor distinctive ale ofertantului (in caz de asociere se vor prezenta certificate pentru toti membrii asocierii).

MAI MULTE DETALII PE SITE-UL PRIMARIEI ORADEA

 

Share With: