„Daca datele ar fi petrolul care alimenteaza economia digitala, inteligenta artificiala ar fi rafinaria”, a spus Ajay Bhalla, Chief Security Solutions Officer, Mastercard, scrie wall-street.ro.
Brighterion este o companie de software specializata in inteligenta artificiala achizitionata de Mastercard in iulie 2017, iar competentele sale sunt integrate in strategia de securitate multi-stratificata a retelei Mastercard de a actiona in milisecunde pentru a detecta si a gestiona frauda.
Interesul pentru inteligența artificială se dovedește a fi foarte mare: mai mult de 80% dintre chief executive officers incluși în topul Fortune 500 CEOs consideră tehnologia ca fiind importantă sau foarte importantă pentru viitorul companiei lor, potrivit unui studiu realizat de revista Fortune. Văzută ca o competență vitală pentru industriile care lucrează cu cantități mari de date, multe companii încă nu au experiența și expertiza pentru a extrage informațiile care pot îmbunătăți experiența consumatorilor, scrie agora.ro.
Prin intermediul programului AI Express, companiile pot implementa solutii ce au ca scop:
• Combatarea spalarii banilor
• Gestionarea riscului de frauda
• Securitatea cibernetica
• Predictia riscului in activitatea de creditare
• Eficienta operationala
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…