Ce intrebari ar trebui puse producatorilor din industria de securitate
Companiile din industria de securitate fizica lucrează din greu pentru a-și îmbunătăți produsele, dar de obicei fac asta în încercarea de a depăși caracteristicile produselor competitorilor.
Concentrarea atenției asupra caracteristicile celorlalți competitori în loc de concentrarea atenției asupra golurilor propriului produs pot duce la situații ca aceasta: nu existau ghiduri de consolidare pentru produsele de securitate a rețelei, scrie securityinfowatch.com făcând referire la târgul ISC West 2016.
Întrebările pe care utilizatorii finali ar trebui să le pună producătorilor din industria de securitate:
1. Aveți un ghid de consolidare pentru sistem sau produs?
Un ghid de consolidare recomandă măsurile de securitate care pot fi aplicate produsului sau sistemului.Axis Communications și Genetec au astfel de ghiduri care se pot descărca de pe internet.
2. Aveți o politică pentru vulnerabilități?
O politică pentru vulnerabilități explică felul în care un producător va gestiona și răspunde la vulnerabilitățile de securitate ale produselor sale, pentru a minimiza expunerea clienților săi la riscuri cibernetice. De acolo poți afla cum să raportezi o vulnerabilitate și cum să găsești lista de vulnerabilități care au fost raportate deja, împreună cu statusul lor.
3. Aveți studii de caz pentru sectorul meu de business, care arată cum riscurile specifice sectorului pot fi rezolvate folosind produsul dumneavoastră?
Discutând cu producătorul despre acest subiect, există șansa să discutați despre provocările unui risc la care aveți nevoie de ajutor și să vedeți ce spune producătorul.
4. Ce caracteristică a produsului îi oferă o valoare mai mare într-un fel, decât aceași caracteristică de la alte produse rivale?
5. Îmi puteți da un exemplu specific de cum ar funcționa acest produs pentru mine/ pentru o organizație ca a mea?
Această întrebare este potivită dacă producătorul se așteaptă să accepți cumpărarea produsului dar nu vezi cum se potrivește în situația ta.