Studiu: Cetățenii SUA iau mai mult în cosiderare securitatea identității decât alte aspecte
Conștientizând că informațiile persoanale sunt din ce în ce mai expuse riscului, cetățenii americani încep să ia în considerare din ce în ce mai mult securitatea identității când vine vorba de afaceri.
Breșele de informații și conștientizarea că unele companii nu protejează cum ar trebui sau folosesc incorect informațiile persoanale a atras atenția cetățenilor americani. Un nou studiu realizat de un furnizor de soluții de verificare a identității, IDology, arată că 57% dintre americani sunt mai îngrijorați cu privire la securitatea informațiilor personale, față de acum un an, și că 47% au primit cel puțin o notificare prin care au fost anunțați că au fost victima unei breșe în ultimul an, scrie securityinfowatch.com.
Studiul celor de la IDology a fost realizat pe un eșantion de peste 1.000 de consumatori adulți din SUA. Studiul mai relevă că 56% dintre respondenți ar alege o instituție financiară dacă ar ști că aceasta oferă metode de autentificare avansate. De asemenea, studiul a mai descoperit că o parte din comsumatori nu au încredere în companii (20%) și în agențiile guvernamentale (23%) că le vor proteja informațiile persoanle. Cu toate acestea, 67% dintre respondenți spun că cred că este responsabilitatea companiilor să le protejeze informațiile personale.
Americanii consideră biometria ca fiind exrem de sigură și foarte sigură față de alte forme de identificare digitală (54%), ceea ce vine înaintea întrebărilor (45%) și a parolelor ce pot fi folosite doar o singură dată (44%), conform raportului IDology, scrie biometricupdate.com.
John Dancu, CEO al IDology spune că modul de identificare al persoanelor și modul în care companiile își protejează clienții au devenit un factor diferențiator foarte important pentru cometitivitatea companiilor.
Consumatorii sunt îngrijorați de securitate online. 83% dintre respondenți au spus că sunt în grijorați cu privire la folosirea frauduloasă a identității lor și 88% consideră securitatea ca fiind primul criteriu pentru crearea unui nou cont online, dar 72% spun că foarte importantă este ușurința de autentificare. Chiar dacă sunt îngrijorați, consumatorii nu iau măsurile de securitate necesare. Astfel 54% dintre respondenți încă își notează parolele, iar 73% le schimbă rar.
Un alt studiu al IBM, dat publicității la începutul anului arată rezultate similare, dar indică chiar, o mai mare dorință de a adopta biometria în rândul persoanelor care au trecut de 30 de ani.