Symantec: Sunt necesare proceduri de securitate pentru dispozitivele conectate din birouri
Organizațiile nu vor mai putea achiziționa echipamente care să nu fie conectate la internet și prin urmare vor trebui stabilite dinainte proceduri de securitate.
Nick Savvides, CTO al Symantec Australia and New Zealand spune că trecere la clădiri de birouri inteligente este inevitabilă și companiile trebuie să se pregătească din timp pentru asta, conform zdnet.com.
Savvides spune că organizațiile trebuie să creeze o strategie Internet of things pentru toate departamentele, care acoperă administrarea și actualizarea dispozitivelor organizației, precum și dispozitivele conectate cu care vin la serviciu angajații. El spune că strategia nu poate fi chiar una perfectă dar existenta ei este necesară. Aceasta poate include ce măsuri sunt luate în momentul în care un dispozitiv ce se conectează la internet intră în rețeaua companiei: felul în care este monitorizat, administrat, dacă are actualizări de securitate și autentificare în doi pași.
Un alt pas pe care companiile trebuie să îl facă este educarea angajaților cu privire la felul în care poate să influențeze securitatea companiei prin folosirea dispozitivelor conectate la internet la birou.
Symantec a lansat luna aceasta Symantec Targeted Attack Analytics, un instrument ce folosește machine learning pentru a descoperi automat atacurile cu țintă precisă asupra rețelelor companiilor. Acest instrument a mai fost folosit de companie pentru a descoperi astfel de atacuri, inclusiv Dragonfly 2.0 care țintea companiile producătoare de energie electrică, scrie neowin.net.
Targeted Attack Analytics analizează volume mari de informații. Sistemul de analiză continuă să învețe și să se adapteze constant noilor metode de atac, chiar fără actualizări de la Symantec datorită abordării bazată pe cloud.
Symantec menționează că instrumentul de securitate pus la dispoziție clienților i-a ajutat să descopere incidente de securitate care au afectat mai mult de 1.400 de organizații.