Metode de monitorizare a agentilor de paza
nLogix Patrol este una dintre cele mai moderne soluții de control rond a agenților de pază.
Securitatea bunurilor și angajaților ar trebui să fie prioritatea numărul unu a companiilor. Una din metode este angajarea sau outsourcing-ul agenților de pază scrie business24.ro.
Simpla prezență a unui agent de pază creează un sentiment de siguranță pentru angajați, iar clientii o asociază cu o imagine de profesionalism din partea companiei. Să nu uitam însa, și de o alta componentă importantă: descurajarea infractorilor.
Principala problema a companiilor care au paznici angajați este că, în general, acești paznici trebuie să supravegheze suprafețe mai mari și, de cele mai multe ori, aceștia nu-și fac datoria cum trebuie.
Soluția a fost crearea unor sisteme pentru control rond (control patrulare). Inițial aceste sisteme pentru control rond erau mecanice, iar in anii ’80 au apărut primele sisteme computerizate pentru control rond.
În prezent sistemele de control rond presupun distribuirea unor tag-uri RFID în punctele importante și scanarea acestora cu dispozitive speciale (data logger-e) pe care paznicii trebuie să le aiba asupra lor. Aceste dispozitive înregistreaza data și ora la care paznicul vizitează fiecare punct.
Ulterior, superiorii trebuie să descarce datele din data logger-e folosind niște baze de descărcare, iar abia apoi pot să acceseze datele și să le analizeze.
Vonrep, firma de automatizari 100% romaneasca, a implementat aceste sisteme clasice de control rond și, observând dezavantajele acestora, a dezvoltat soluția nLogix Patrol.
nLogix Patrol este o soluție moderna pentru control rond, prin intermediul căreia se poate monitoriza online activitatea paznicilor folosind smartphone-uri cu sistem de operare Android și tehnologia NFC.
Sistemele clasice pentru control rond funcționează offline, iar vizualizarea datelor se poate realiza dupa ce agentul de pază și-a încheiat tura și a descarcat datele din data logger.
nLogix Patrol va permite să vedeți în timp real ce fac paznicii: dacă și-au început patrularea, care este ultima locație vizitată, dacă au întarziat sau nu au mai ajuns la o locație.
De asemenea, odată ajuns la o locație, paznicul poate raporta un incident (de ex: geam spart, ușa forțată, alarma declanșată), iar dvs. veți primi în timp real o notificare în interfața de administrare și puteți seta să primiți o alertă prin email/SMS.
Cum funcționează sistemul de control rond nLogix Patrol?
1. În punctele-cheie se plasează etichete NFC.
2. Paznicul are instalată aplicația nLogix Patrol pe smartphone, iar aceasta îi indică itinerariul.
3. Pentru a valida vizitarea unui punct agentul apropie telefonul de etichetă, iar datele se transmit automat către server. Paznicul poate să raporteze un incident, iar supervizorul sau primește notificare prin e-mail/SMS. Există inclusiv un buton de apelare rapidă în caz de urgență către un număr prestabilit.
4. Folosind panoul de administrare supervizorul este informat privind activitatea fiecărui paznic.