Modificări în percepţia consumatorilor asupra securităţii căminului
Pentru că în România astfel de studii lipsesc cu desăvârşire, piaţa fiind dispusă în foarte mică măsură să aloce fonduri pentru cercetări vizând comportamentul consumatorului, vă prezentăm în continuare concluziile unui studiu IMS privind modificările înregistrate în percepţia consumatorului în privinţa securităţii căminului.
Odată cu intrarea pe piaţă a companiilor de telecomunicaţii şi utilităţi, studiul a descoperit ca mai mulţi oameni şi-au dat seama acum că securitatea poate fi, mai degrabă, un serviciu add-on, decât o ofertă de sine stătătoare.
Autorul studiului, Blake Kozak, citat de SecurityInfoWatch.com, spune că norma industriei sunt companiile de telecomunicaţii şi utilităţi care joacă un rol important în casă.
IMS a spus că această tendință are potențialul de a conduce pătrunderea pe piață a sistemelor de securitate a casei dincolo de cifra de 20 la sută.
Kozak spune că nu numai faptul că sunt mai mulţi producători si furnizori de sisteme de securizare a casei, ci şi faptul că există o flexibiltate mai mare în funcţionalitate, preţ şi în interacţiunea cu casa care dă de gândit multor familii chiar dacă aceştia locuiesc într-o locuinţă individuală sau la bloc. Astfel, în ultima vreme, există o cerere mai mare de sisteme pentru managementul energiei, monitorizare video sau control iluminat.